this is me!

hej igen, kära läsare!
tyvärr har jag inte bloggat på några dagar, men så här kommer det INTE vara i fortsättningen, det lovar jag.

Okej, lite om mig själv då. Jag heter Zooey, och ja, jag är helsvensk och Zooey är mitt riktiga namn, jag är 17 år och bor ensam i en 2:a i Stockholm.
För tillfället är jag singel, och det är jag jävligt nöjd med. Ni förstår, jag är väldigt målmedveten och satsar stenhårt på min karriär, så om han inte är den jag vill leva resten av livet med, är en kille bara till besvär, haha. Ta inte illa upp nu, boys!
Min karriär då, drömmen är att slå igenom internationellt som modell eller skådespelerska. Jag går på estetisk linje på gymnasiet, men jobbar också som modell. Nog om det.
På fritiden gillar jag att festa, men jag är inte typen som häller i mig massa sprit, fast visst blir det några cider. Har ni någon gång tänkt på hur onyttigt alkohol är? Det för mig vidare till ett av mina andra intressen - träning & hälsa.
Jag älskar att träna och är även intresserad av det här med rätt kost, dessutom ger det mycket bättre resultat än om du bantar.
Såklart har mina vänner en väldigt stor del av mitt liv, det är de som gör mig! Ett favoritsätt att fördrova tiden på är också att shoppa, jag menar vilken tonåring gillar inte mode?
Det yttre då, jag kan inte påstå att jag är missnöjd med mitt utseende, visst hittar man alltid skavanker på sig själv, men rätt och slätt är jag faktiskt ganska snygg.
Jag är 1.77 lång, har långt blont hår och väger 63 kg, jaa, vad ska man säga mer? Gröna ögon. Haha.

/ zooey

Kommentarer
Postat av: Annie

av det lilla du skrivit så gillar jag din blogg supermycket! du skriver väldigt bra och jag vet inte vad, men det är något som gör att man inte vill sluta läsa dina inlägg! (oftast är det tvärtom..) :) du platsar självklart på mina favoriter, haha :D ha det fint!

2008-07-10 @ 21:59:22
URL: http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0