onsdag

måste bara observera: döm inte min blogg efter rubrikerna, jag vet att de suger .

idag har det hänt totally nothing, sov till elva, käka frukost, pratade i telefon, sen har jag suttit och fnderat på om jag ska tapetsera om i lägenheten, det vore trevligt :)
     eftersom jag har brist på detaljer från mitt liv, laddar jag upp några urläckra klänningar! jag har själv upptäckt att jag gillar den här modellen, hoppas att kunna fånga tittare på det sättet, jag med, en vacker dag...

38 euro, asos.com


28 euro, asos.com


25 euro, asos.com


20 euro, asos.com

20 euro, asos.com

Vilken är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: brukar heller aldrig kunna det ;)

2008-07-09 @ 23:12:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0