vad har hänt?

ja, vad har hänt under tiden som jag inte har bloggat? 
    kanske inte så mycket egentligen , men jag drar igenom det snabbt. jag blev i alla fall tillsammans med Alex, och vi är tillsammans fortfarande, han är underbar , verkligen! jag önskar att det finns fler som alex , han är den perfekta pojkvännen och alltid omtänksam och dessutom väldigt ödmjuk , om alla hade hälften av den vänligheten han har skulle det vara mer än väl! jag älskar när han håller om mig och säger att allt ska bli bra, jag älskar när han ligger bredvid mig på morgonen när jag vaknar och jag älskar att kolla på honom när han sover. jag älskar att höra honom skratta, jag älskar hur han får mig att skratta och hur han är mot andra människor. Men baby är i thailand nu, saknar dig, <3 men imorgon kommer du hem, tre långa veckor utan dig är olidligt!

     men nu skulle detta inte bli något hyllningsinlägg till alex (då hade det blivit myyyyycket längre).
     jag har varit ute i sommarhuset igen, om ni kommer ihåg. det gick ju sådär förra gången. jag har varit i huset många gånger , röjt upp inomhus och planerat hur det ska göras iordning. det mesta kommer få vara kvar bestämde jag, mamma säger att jag får göra vad jag vill med huset och att hon kan bidra med pengar, men en del rum kommer ändras lite. och trädgården, puh! den blir inte rolig att ta itu med till våren, mycket kan hända på tre år! det är meningen att huset ska målas om utvändigt också, sen. min stora tresitsgna i trä ska jag byta ut, den måste ju bara vara kvar. men det blir till våren , det.
     jag har också kommit en liten bit på min bok, men det tar tid, kan jag tala om! skriver en bok gör man inte över en natt!

det var det , det. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0