i'm back

Det var typ tre miljarder år sedan jag bloggade senast, förlåt. Jag vet inte varför jag slutade, det rann bara ut i sanden liksom, kändes inte som att folk uppskattade vad jag skrev, eller något sånt. Har inte ens varit inne på bloggen sen det sista inlägget, men av någon anledning gick jag in idag och såg kommentaren från Liinda

 Zooey! Vad hände med bloggandet? Måste bara säga att jag verkligen älskade din blogg! Var alltid lika spännande och interessant att läsa den ju! :)

"Just det Z! Vafan är det med dig? Du har ju dumpat bloggen utan att den knappt han börja! Nä nu, dags för att blogga igen!" ja, det var tongångarna i mit huvud, hoppas på ett bättre försök att hålla uppe den här bloggen nu, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Liinda

Gud vad glad jag blir när jag hör att jag kunde påverka dig till att börja skriva igen! Ska bli riktigt kul och spännande att fortsätta följa din blogg :)

2009-01-11 @ 22:37:29
URL: http://sommmarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0